جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معرفی گوشی Y9s هوآوی

معرفی و بررسی مدل Huawei Y9s هوآوی

مدل Y9s هوآوی یک مدل میان رده با امکانات یک گوشی پرچمدار است که از گوشی های پرطرفدار سری Y در بازار می باشد.

برای معرفی و بررسی این مدل با ما باشید.

طراحی و بدنه

جنس بدنه پشت گوشی از شیشه بوده و قاب آلومینیمی این مدل نیز حس بسیار خوب و لوکسی را یه کاربر می دهد. این مدل در دو رنگ کریستالی و مشکی عرضه شده و طیف رنگی مدل کریستالی جلوه خاصی به گوشی داده و با تغییر نور و زاویه، رنگ گوشی تغییر می کند.

صفحه نمایش Ultra Full View Display

صفحه نمایش 6.59 اینچی به لطف جایگزاری دوربین سلفی بیرون رونده، 91درصد سطح گوشی را احاطه کرده که با رزولوشن FHD+ و تراکم پیکسلی 391PPI از بهترین گزینه ها برای استفاده از شبکه های اجتماعی، دیدن فیلم و بازی های موبایلی می باشد.

سنسور اثر انگشت کنار دستگاه

در گوشی Y9s سنسور تشخیص اثر انگشت گوشی با دکمه پاور ترکیب شده  است که باز کردن قفل گوشی سریعتر و راحتتر باشد.

سرعت تشخیص اثر انگشت حدود 0.3 ثانیه انجام می گیرد، با نگه داشتن دکمه تا 1 ثانیه دستیار صوتی فعال شده و با نگه داشتن تا 3 ثانیه نیز دستگاه را می توانید خاموش کنید.

دوربین سه گانه 48 مگاپیکسل

دوربین اصلی دستگاه  از سه لنز تشکیل شده؛ لنز اصلی 48 مگاپیکسل با قابلیت ثبت جزییات بالا، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی. هوش مصنوعی دوربین Y9s نسبت یه سوژه و شرایط محیط، بهترین عکس را برای شما بهینه سازی و ثبت می کند.


امکان عکاسی در شب به لطف الگوریتم هوش مصنوعی به کمک شما خواهد آمد تا عکس های شما روشن تر و جزییات در محیط تاریک واضح تر ثبت شوند.

هوش مصنوعی دوربین

هوش مصنوعی دوربین Huawei Y9s با الگوریتم های هوشمند خود، نسبت به سوژه و مناظر، بهترین حالت را انتخاب و عکس را ثبت می کند.

حالت عکاسی در شب

امکان عکاسی در شب به لطف الگوریتم هوش مصنوعی به کمک شما خواهد آمد تا عکس های شما روشن تر و جزییات در محیط تاریک واضح تر ثبت شوند.

لنز فوق عریض (Ultra Wide) با زاویه 120 درجه

لنز فوق عریض 120 درجه با سنسور 8 مگاپیکسلی برای عکاسی از مناظر باز و ساختمان های بزرگ طراحی شده است. برای طریقه عکاسی یا این لنز این مقاله را می توانید ببینید.

دوربین بیرون رونده سلفی

 از امکانات خاص گوشی Y9s دوربین بیرون رونده سلفی این گوشی است. در حالت عادی دوربین مخفی بوده و با فعال کردن دوربین، لنز بصورت اتوماتیک از بالای گوشی بیرون می آید. سنسور دوربین 16 مگاپیکسل و الگوریتم هوشمند دوربین سلفی، با تمرکز برروی صورت، عکس های زیبا و مناسبی را ثبت خواهد نمود.

حافظه داخلی

حافظه داخلی گوشی 128 گیگابایت دستگاه نیاز شما را برای ذخیره برنامه های مختلف و فایل ها برآورده می کند. تکنولوژی EROFS هوآوی، سرعت خواندن و نوشتن و همچنین بهینه سازی فضای خالی دستگاه را بالاتر برده و حافظه دستگاه بی مورد اشغال نمی شود. با پشتیبانی از کارت حافظه ، تا 512گیگابایت حافظه را می توانید ارتقا دهید.

همچنین حافظه رم 6GB گوشی، سرعت گوشی و مولیتتسکینگ را ضمانت می کند.

باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعت

به گفته هوآوی، باتری قدرتمند هوآوی Y9s می تواند تا 40 ساعت مکالمه مداوم، پخش موسیقی تا 80 ساعت و پخش فیلم تا 9 ساعت دوام داشته باشد.

1000 میلی آمپرساعت

پردازنده اختصاصی هوآوی

پردازنده پیشرفته هشت هسته ای کایرین 710F نسبت به نسل قبلی خود پیشرفتهای خوبی کرده است. تمرکز این چیپ ست نیز بر افزایش سرعت دستگاه و کم کردن مصرف باتری و انرژی است. مناسب برای بازی ها و مشاهده فیلم های آنلاین.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

خرید از فروشگاه کاریان همراه

 

گوشی ها و لوازم جانبی اصلی سامسونگ همراه با مدل های زنده برای بررسی 

خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه کاریان 

تلفن : 02122500000

آدرس : جردن، بلوار آرش غربی، پلاک33

شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر

پنجشنبه ها  ساعت 9 الی 2 بعد از ظهر

برای مسیریابی به فروشگاه کلیک کنید