جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معرفی دوربین nova 5t هوآوی

معرفی دوربین چهارگانه nova 5T هوآوی

گوشی nova 5T هوآوی با طراحی و رنگ بندی خاص خود توانسته جزو گوشی های محبوب میانرده و رقیب اصلی سری A سامسونگ در بازار تبدیل شود.

از نکات مثبت آن می توان ساختار سبک و باریک، صفحه نمایش واضح با تراکم پیکسلی بالا، حافظه داخلی 128گیگابایتی همراه با 8 گیگابایت رم، حسگر اثر انگشت در کنار دستگاه و پردازنده قدرتمند هشت هسته ای HiSilicon Kirin980 اشاره نمود. باتری با حجم 3750 میلی آمپر ساعت با سیستم شارژ سریع 22.5 واتی است که به گفته هوآوی در زمان نیم ساعت 50درصد شارژ کامل می گردد.

چهار دوربین حرفه ای در دستان شما

ساختار لنز nova 5t

گوشی nova 5T مجهز به چهار لنز با سیستم هوش مصنوعی Al است. دوربین اصلی ، دوربین فوق عریض یا زاویه دید گسترده، تشخیص عمق برای عکاسی پرتره یا بوکه و عکاسی ماکرو برای سوژه های بسیار نزدیک، تشکیل دهنده دوربین چهارگانه این مدل هستند. هوش مصنوعی هوآوی با الگوریتم های اختصاصی خود، بهترین تنظیمات عکس را نسبت به سوژه و محیط انجام می دهند.

دوربین اصلی برای ثبت جزییات بالا

لنز 28میلی متری و سنسور 2/1 اینچی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی به کمک شما می آیند تا یک عکس با جزییات بالا و در حد حرفه ای را ثبت کنید. امکان Super Night Mode شدت روشنایی عکس را در محیط های کم نور تنظیم می کند تا عکس ها فاقد نویز و تاری بشوند.

ثبت لحظات بزرگ

تثب مناظر گسنرده و ساختمان های بزرگ نیاز به لنز فوق عریض را دارد. با کمک لنز فوق عریض nova 5T و دریچه دیافگرام f2/2 می توانید عکس های هنری و زیبای را ثبت کنید.

کشف جزییات

عکاسی از سوژه های نزدیک و با ثبت جزییات واضخ یکی از جاذبه های عکاسی است. برای عکاسی از اجسام نزدیک حتی لنز های مخصوص نیز به فروش می رسد. با لنز سوپر ماکرو گوشی nova 5t، از فاصله 4سانتی متری عکاسی را جزییات کامل را می توانید انجام دهید.

عکاسی پرتره

افکت بوکه به کمک چیپ ست کایرین هوآوی بصورت زنده پردازش می شود تا تنظیمات عکاسی پرتره بدرستی انجام شود. با لنز تشخیص عمق و تشخیص هوشمند صورت و سوژه، افکت بوکه به بهترین حالت انجام می شود. نتیجه عکس های پرتره دقیق با کمتری اشتباه در تاری می باشد.

دوربین سلفی

دوربین سلفی گوشی nova 5t با رزولوشن بالای 32مگاپیکسل  است. این دوربین مجهز به لرزشگیر دیجیتال بوده تا حین حرکت، فیلم های شما با کمترین لزرش ثبت شود. دوربین سلفی همانند دوربین اصلی از هوش مصنوعی گوشی کمک می کند تا نور دهی، روشنایی پشت سوژه و تنظیمات وضوح به درستی انجام شود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

خرید از فروشگاه کاریان همراه

 

گوشی ها و لوازم جانبی اصلی سامسونگ همراه با مدل های زنده برای بررسی 

خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه کاریان 

تلفن : 02122500000

آدرس : جردن، بلوار آرش غربی، پلاک33

شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر

پنجشنبه ها  ساعت 9 الی 2 بعد از ظهر

برای مسیریابی به فروشگاه کلیک کنید