جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
خرید اقساطی گوشی سامسونگ کاریان

فروش اقساطی موبایل و تبلت سامسونگ در فروشگاه کاریان

شرکت کاریان همراه (شرکت وارد کننده سامسونگ) در راستای تسهیل خرید گوشی و تبلت برند سامسونگ، خرید قسطی موبایل از برند شاپ سامسونگ را راه اندازی کرد. از این پس برای خرید اعتباری و قسطی محصولات سامسونگ، کاربران عزیز می‌توانید با دریافت اعتبار، بصورت اعتباری گوشی دلخواه خود را از فروشگاه حضوری کاریان خریداری نمایید. پرداخت قسطی هزینه خرید گوشی و تبلت؛ در حال حاضر از طریق پنل کاربری ایزی پی امکان پذیر است.

خرید قسطی موبایل از فروشگاه حضوری کاریان

برای خرید قسطی گوشی سامسونگ از برند شاپ کاریان، فقط کافی است تا در ایزی پی ثبت نام و دریافت اعتبار کنید. پس از تایید مدارک و دریافت اعتبار، شما می توانید بصورت حضوری از فروشگاه سامسونگ کاریان ، هر نوع مدل گوشی و تبلت دلخواه خود را بصورت اقساط ماهیانه خریداری نمایید. برای دریافت اعتبار به وب سایت ایزی پی مراجعه کنید.

مراحل خرید گوشی اقساطی با ezPay

برای خرید قسطی گوشی سامسونگ از کاریان، در ابتدا وارد پنل ایزی پی شده و ثبت نام کنید. پس از ارسال مدارک و دریافت اعتبار از ایزی پی، شما با مراجعه فروشگاه می توانید خرید قسطی را انجام دهید. گوشی خود را انتخاب کرده و مسئول فروشگاه از طریق اپلیکیشن ایزی پی، خرید شما را تکمیل می کند. تکمیل خرید از طریق پیامک و پنل کاربری شما قابل مشاهده و استعلام خواهد بود. پس از تکمیل، گوشی خود را تحویل گرفته و هزینه را بصورت اقساط پرداخت کنید.

راهنمای دریافت اعتبار از ایزی پی
مراحل دریافت اعتبار از ایزی پی

آدرس و ساعات کاری فروشگاه سامسونگ کاریان

ما از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 20 و جمعه ها از ساعت 14 الی 20 منتظر حضور شما هستیم.

آدرس فروشگاه: تهران، بلوار آرش غربی، پلاک 22

تلفن : 02122500000

چگونه از فروشگاه کاریان همراه گوشی قسطی بخریم؟

با دریافت اعتبار از سایت‌های ارائه دهنده تسهیلات و شناسایی سایت‌های طرف قرار داد با آن‌ها نظیر (کاریان همراه در ایزی پی) شما می‌توانید. تا سقف 100 میلیون تومان اعتبار دریافت کنید. پس از آن مبلغ اعتبار را به صورت اقساطی پرداخت کنید. با خرید از کاریان همراه اعتبار دریافتی از سایت تسهیلاتی به حساب کاریان همراه واریز شده و خرید شما با موفقیت به اتمام می‌رسد.

‫5/5 ‫(1 نظر)

2 دیدگاه دربارهٔ «فروش اقساطی موبایل و تبلت سامسونگ در فروشگاه کاریان»

  1. ملیحه عامریان

    سلام،لطفا با فروشگاه اتکا نیروهای مسلح،،یا کوکباز مربوط به بازنشستگان که از حقوق کسر میکنن،،یا با سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح که به دنبال شرکت تامین کننده هستن،قرارداد ببندید،،چون هم تعداد بازدشسگان زیاد هست،هم اینکه از حقوق متقاضی کسر میگردد وخیال هر دوطرف راحت خواهد بود،،ضمن اینکه سازمان مبالغ خرید رو بیمه فوت ونقص عضو میکند که در صورت هر گونه اتفاقی،،بیمه اقساط رو بصورت یکجا پرداخت مینوابد

    1. کاریان همراه

      سلام، در تلاش با همکاری شرکت های مربوط با بازنشستگان نیز هستیم. در سایت و شبکه های اجتماعی کاریان، اطلاعات مربوطه ارایه خواهد شد. با ما همراه باشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

خرید از فروشگاه کاریان همراه

 

گوشی ها و لوازم جانبی اصلی سامسونگ همراه با مدل های زنده برای بررسی 

خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه کاریان 

تلفن : 02122500000

آدرس : جردن، بلوار آرش غربی، پلاک33

شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر

پنجشنبه ها  ساعت 9 الی 2 بعد از ظهر

برای مسیریابی به فروشگاه کلیک کنید