جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اطلاعیه کاریان همراه در راستای طرح افق

اطلاعیه شرکت کاریان همراه در راستای اجرای طرح افق

در راستای اجرای طرح افق به اطلاع می رساند با توجه به لزوم اجرای طرح افق، شرکت کاریان همراه فقط با همکارانی که در سامانه جامع تجارت ثبت نام نموده اند، ادامه همکاری را خواهد داشت. لذا خواهشمند است نسبت به ثبت نام واحد صنفی خود (فروشگاه / شرکت) تا تاریخ 1399/02/31 در سامانه جامع تجارت اقدام نمایند.

بدیهی است در صورت عدم ثبت نام، ادامه همکاری و خرید از کاریان همراه امکان پذیر نخواهد بود.

اطلاعیه طرح افق

اطلاع کلیه واردکنندگان، تولیدکنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان محترم تلفن همراه می‌رساند مطابق به اطلاع رسانی های گذشته از تاریخ1399/01/01 طرح افق (استانداردسازی فاکتور و نظارت بر قیمت) برای تلفن همراه اجرا خواهد شد و همه بخش های زنجیره تامین تلفن همراه (اعم از واردکننده، تولید کننده؛ عمده فروش و خرده فروش) ملزم به ثبت خرید و فروش خود در سامانه جامع تجارت و صدور فاکتور الکترونیک خواهد بود.

www.ntsw.ir

 لازم به ذکر است در آینده نزدیک در صورتی که فاکتور الکترونیکی در سامانه جامع تجارت (در قالب طرح افق) برای تلفن همراه صادر نشده باشد، از فعال سازی آن در سامانه همتا و دریافت خدمات شبکه اپراتوری جلوگیری به عمل خواهد آمد لذا ضروری است واحدهای صنفی مربوطه در صورت نداشتن حساب کاربری در سامانه جامع تجارت، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و کسب مجوزهای لازم اقدام نماید.

به اشتراک بگذارید:

LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Facebook
Email
‫0/5 ‫(0 نظر)
اسکرول به بالا

خرید از فروشگاه کاریان همراه

 

گوشی ها و لوازم جانبی اصلی سامسونگ همراه با مدل های زنده برای بررسی 

خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه کاریان 

تلفن : 02122500000

آدرس : جردن، بلوار آرش غربی، پلاک33

هر روز ساعت 9 صبح الی 8 بعد از ظهر

جمعه ها ساعت 2 الی 8 بعد از ظهر

مسیریابی به فروشگاه