جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
نمایی از تصویر نمایشی واردات و صادرات گوشی موبایل - mobile device shipping

وارد کننده های رسمی گوشی کدام شرکت ها هستند؟

بهترین شرکت های فروش عمده موبایل

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت در کشور، نیاز به گوشی های هوشمند با امکانات متفاوت و بروز بیشتر احساس می شود. در نتیجه شرکت های مختلفی در واردات موبایل شروع به فعالیت کرده اند.
در این مقاله بصورت خیلی ساده بیان می کنیم که شرکت های وارد کننده گوشی مانند سامسونگ کدام شرکت و یا چه کسانی هستند . و یک گوشی چطور وارد کشور و به دست مصرف کننده می رسد.

وارد کننده رسمی کدام شرکت ها هستند؟

شرکت های وارد کننده گوشی و موبایل درواقع شرکت های بازرگانی هستند که بعد از طی مراحل قانونی، گوشی های موبایل را از مبادی رسمی وارد ایران می کنند و بصورت عمده بین بنکداران و فروشندگان موبایل در سراسر کشور اقدام به توزیع و پخش موبایل و تبلت می کنند.

یک شرکت وارد کننده بایستی مجوزهای بازرگانی، ثبت سفارش و گمرکی را دریافت کرده باشد تا بتواند بصورت رسمی و قانونی سفارش های گوشی و تبلت ها را از کشورهای مرجع وارد ایران کند. برای هر مدل وارد شده شناسه بین المللی صادر می شود. این شناسه ها در سامانه های جامع تجارت ثبت می شوند. سامانه تجارت به منظور مدیریت کالا در سراسر زنجیره تامین بوده که امکان استعلام شناسه های کالا را دارد.

شرکت های وارد کننده موظف به ارایه گارانتی و خدمات پس از فروش برای محصولات خود هستند. شرایط گارانتی هر شرکت متفاوت بوده ولی مدت زمان گارانتی 18 ماه می باشد. برای اطمینان از اصالت محصولات و اطلاع از رسمی بودن خدمات رسمی پس از فروش سامانه جامع گارانتی راه اندازی شده . این سامانه به منظور ساماندهی به خدمات گارانتی در سطح کشور از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان می باشد. برای استعلام ، فقط کافی است که شماره IMEI گوشی و تبلت مورد نظر خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید تا اصالت و اطلاعات شرکت و محصول برای شما نمایش داده شود.

سامانه جامع گارانتی

لازم است این نکته را بدانید که هیج شرکت و شخصی کالایی که بصورت غیر رسمی وارد کشور شده را نمی تواند گارانتی کند. گارانتی کردن کالای قاچاق جرم محسوب شده و و با شرکت‌هایی که این جرم را مرتکب شوند، به‌شدت برخورد می‌شود و باید پاسخگو باشند.

در همین راستا و برای جلوگیری از قاچاق موبایل، سامانه همتا شروع به کار کرد. تا هر گوشی که بصورت قانونی و از مبادی رسمی وارد کشور شده باشد، در شبکه مخابراتی ثبت شده و قابل استفاده باشد. به همین علت هر گوشی و تبلتی که خریداری کردید، پس از اطمینان از اصالت، باید به نام خود ثبت کنید. ثبت گوشی با شماره سریال و کد فعالسازی صورت می گیرد. آموزش  فعالسازی گوشی را در این صفحه می توانید ببینید.

سامانه همتا

شرکت های وارد کننده نیز بایستی محصولات وارداتی را در سامانه جامع ترخیص تجهیزات ارتباطی و فناوری اعلام و ثبت کنند. و سپس روال خرید عمده و واردات را از کشورهای مبداشروع نمایند.

کشورهای مبدا برای خرید عمده موبایل معمولا از دبی و چین بوده که البته بستگی به برند نیز دارد که از کشور های دیگر نیز انجام میگیرد.

خرید گوشی از وارد کننده

فروشگاههای موبایل و فروشندگان آنلاین گوشی ها و تبلت ها، گوشی های خود را از عمده فروشان گوشی و بنکداران گوشی تهیه می کنند. برای یافتن گوشی یا قیمت مناسب، لازم است که عمده فروش موبایل از شرکت های معتبر گوشی های خود را تهیه کند. تا علاوه از گارانتی و اصالت، از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

خرید عمده گوشی

شرکت های وارد کننده همگی خود را برترین وارد کننده موبایل معرفی می کنند. ولی چه چیزی که یک وارد کننده را در بین وارد کنندگان موبایل متمایز می کند؟ مواردی چون: ارتباط مستقیم وارد کننده با برند و داشتن نمایندگی رسمی ، ارایه خدمات و ضمانت معتبر قابل دسترس در اقصی نقاط کشور، واردات مستمر و بروز مدل های معتبر و ارایه قیمت های مناسب می باشد. پاسخگویی و همراهی با مشتری در جهت رفع مشکلات گارانتی و ثبت گوشی نیز از موارد مهم یک شرکت وارد کننده است.
نکته مهم دیگر، ثبت و قابل رهگیری بودن شناسه کالا و استعلام اصالت گوشی ها در سامانه های گارانتی و همتا هست. محصولات کاریان را براحتی می توانید در سامانه های لازم استعلام بگیرید. فروش عمده نیز تحت سامانه جامع تجارت ایران بوده و در این سامانه ها ثبت می گردند.

قیمت گوشی عمده

امر واردات گوشی امری پیچیده ای هست. که شامل مالیات های مختلف و مسایل مربوط به بازار ارز میباشد که شرکت وارد کننده باید این موارد را رعایت کند. همچنین قیمت گزاری تحت قوانین خاص انجام می گیرد. قیمت های گوشی از درصد های خاصی بالاتر نرود و قیمت ها بایستی کاملا مشخص و قابل رصد باشد.

خرید عمده گوشی از کاریان همراه

شرکت کاریان همراه با تجربه دودهه در امر واردات موبایل، همیشه با انتخاب مدل های بروز و معتبر دنیا ، سعی در تامین بازار موبایل ایران را داشته. کاریان با همکاری شرکت های اصلی خدمات پس از فروش و ارایه ضمانت معتبر در سراسر کشور ، یک خرید مطمئن برای برای خریداران را به همراه دارد.
کاریان همراه با راه اندازی فروش آنلاین عمده ، این امکان را به تمامی فروشندگان موبایل فراهم کرده تا بتوانند خرید عمده خود را بصورت مستقیم و بدونه واسطه و در سبدهای کوچک با قیمت های رقابتی را تهیه نمایند.
لجستیک و سیستم ارسال انبار کاریان در بالاترین سطح و سرعت بالایی قرار دارد. گوشی های وارداتی بسرعت در سامانه ها و سیستم های گارانتی ثبت می شود تا خرید و ارسال کالا در سریع ترین زمان انجام پذیرد. اطلاعات گارانتی، کد فعالسازی و تحوه استعلام و ثبت رجیستری بصورت برچسب برروی محصولات الصاق می شود تا براحتی بتوان از اصالت و قانونی بودن گوشی ها و تبلت های کاریان اطمینان حاصل کرد.

بازار موبایل
‫0/5 ‫(0 نظر)

23 thoughts on “وارد کننده های رسمی گوشی کدام شرکت ها هستند؟”

  1. ابراهیم نوربخش از ایلام

    درصورت قرارداد سال جدید با ارگانهای دولتی درسطح کلان وتضمین وصیغه ملکی ازطریق ثبت سفارش کاراقساطی میتونیم انجام بدیم باشما یا فقط نقد کارمیکنید

    1. کاریان همراه

      سلام وقت بخیر، در حال حاضر فروش عمده بصورت نقد می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با واحد فروش در تماس باشید:
      02122500000

  2. علی حسینی

    سلام وقت تون بخیر بنده ۱۱ ساله خرده فروشی تلفن همراه انجام میدم و با توجه به اینکه شهر ما عمده فروشی نداره قصد راه اندازی فروش عمده را دارم لطفا بفرمایید چطور میتونم از شما گوشی تعداد بالا خریداری کنم با هدف فروش به همکار

    1. کاریان همراه

      با سلام، شما می توانید از طریق لینک زیر فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید. پس از قرارداد همکاری، لیست قیمت و موجودی جهت خرید خدمتتون اعلام می شود:

      فرم ثبت نام همکاری

  3. درود ما پخش کننده لوازم جانبی هستیم میخایم ب صورت عمده رسمی ازتون خرید بزنیم اگه تماس بگیرین ممنون میشم
    .
    .
    ایمانی

  4. سلام خسته نباشید مغازه دارم ولی مجوز ندارم فعلا تا بگیرم پنج شیش ماه طول میکشه نمیشه خرید بزنم؟

    1. کاریان همراه

      با سلام و احترام
      ما وارد کننده هستیم و فروش فقط رسمی هست و طبق قوانین بایستی با مجوز های لازم همکاری رو شروع کنیم.

  5. پوریا

    سلام قصد خرید گوشی به صورت عمده دارم لطفا راهنمایی کنید ممنونم

    1. کاریان همراه

      با سلام، لطفا از طریق سایت کاریان ، ثبت نام و مدارک درخواستی را ارسال بفرمایید. پس از تایید ثبت نام ، پنل کاربری و لیست قیمت جهت خرید خدمتتون ارایه می شود.
      خرید عمده از کاریان

  6. سلام وقت بخیر میخواستم پیشنهاد بدم گوشی های جدید اینفینیکس وارد کنید مخصوصا gt 10 pro و note 30 vip در عین اینکه قیمت مناسبی دارند مشخصات بالایی هم دارند مطمئنم تو ایران طرفداران بسیاری پیدا میکنند

  7. این همه مدارک برای چی میخواهید؟؟واسه گرفتن وام اینقدر مدارک نمیگیرن

    1. کاریان همراه

      با سلام، کاریان همراه طبق قوانین کشور واردات و فروش را انجام داده و این مدارک برای مسایل طرح افق و کارپوشه مالیاتی برای همه اجباری می باشد.

  8. مهناز

    سلام من میخوان یک عدد گوشی بخرم از شما چطوری باید بخرم میشه راهنماییم کنید‌.

    1. کاریان همراه

      با سلام.
      ما وارد کننده هستیم و در حال حاضر فروش تک نداریم. لطفا به فروشگاههای معتبر آنلاین و بازار مراجعه بفرمایید.

  9. سعید رئیسی

    سلام وقت بخیر می‌خوام گوشی عمده ازتون بخرم بدون ریجستر تحویل دبی

    1. کاریان همراه

      سلام وقت شما بخیر،

      لطفا ایمیل خود را بررسی بفرمایید.

  10. حسین بهلولی

    باسلام خدمت دوستان عزیز من می‌خوام تازه مغازه باز کنم در خراسان جنوبی بیرجند شهرستان زیرکوه شرایطی میتونم از شما خرید کنم با سفته ی 500000000میلیونی لطفاً کمکم کنید باتشکر

    1. کاریان همراه

      با سلام،
      برای خرید همکاری مدارک و فرم های لازم را از قسمت ثبت نام همکاری ارسال بفرمایید. پس از تکمیل ثبت نام، لیست قیمت و سبد ها برای خرید خدمت شما اعلام می شود. خرید سبد های کوچک و تکی هم بصورت آنلاین هستند.
      برای اطلاع از خرید اعتباری و مقدار آن لطفا با مدیریت قسمت فروش تماس تلفنی داشته باشید.

      02122500000 داخلی 2

      لینک ثبت نام همکاری

  11. بهزاد نامداری

    سلام وقت بخیر نامداری هستم از چالوس چطور میتونم به صورت عمده از شما گوشی بخرم

    1. کاریان همراه

      سلام وقت شما هم بخیر،
      برای همکاری و خرید می توانید بصورت آنلاین از لینک زیر ثبت نام همکاری را انجام دهید. پس از تایید و تکمیل ثبت نام، در پنل کاربری شما سبد ها و لیست قیمت ها ارایه می گردد. همچنین سبد های تکی و کوچک را بصورت آنلاین نیز می توانید خریداری نمایید.
      لینک ثبت نام همکاری

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top

خرید از فروشگاه کاریان همراه

 

گوشی ها و لوازم جانبی اصلی سامسونگ همراه با مدل های زنده برای بررسی 

خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه کاریان 

تلفن : 02122500000

آدرس : جردن، بلوار آرش غربی، پلاک33

شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر

پنجشنبه ها  ساعت 9 الی 2 بعد از ظهر

برای مسیریابی به فروشگاه کلیک کنید