جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نگاهی به امکانات جدید دوربین Huawei P30 Pro

نگاهی به امکانات جدید دوربین گوشی Huawei P30pro

دوربین اصلی

دوربین اصلی P30 Pro از لنز فوق عریز 40 مگاپیکسلی همراه با دریچه دیافراگم f/1.6 و لرزشگیر اپتیکال تشکیل شده است. دوربین چهل مگاپیکسلی هوآوی با سنسور طیف رنگی فوق العاده یا SuperSpectrum Sensor عرضه شده. سنسور گیرنده نور SuperSpectrum  ، بجای جذب سیستم رنگ های معمولی قرمز-سبز-آبی، رنگ های قرمز، زرد و آبی را جذب سنسور سیستم عکاسی می کند.

با توجه به این نوآوری، سنسور نور بیشتری را جذب می کند و با توجه به الگوریتم اختصاصی هوآوی، می تواند به بالاترین درجه  ISO در بین گوشی های هوشمند برسد.

زاویه فوق عریض

لنز دوربین فوق عریض 20مگاپیکسلی بهترین گزینه برای ثبت تصاویر پانورامیک می باشد. برای عکاسی از مناظر باز و حتی عکس های دسته جمعی افراد زیاد، این لنز به ثبت تصاویر بهتر به کمک می آید.

همچنین بهترین گزینه عکاسی ماکرو است، عکاسی از سوژه های نزدیک با ثبت جزییات بالا حتی از سوژه هایی که با چشم غیر مسلح قابل دید نیستند.

زوم فوق العاده

دوربین تله فوتو P30 Pro سوژه های خیلی دور را به چشمان شما نزدیک می کند. طراحی پریسکوپی لنز های دوربین P30 Pro، باعث شده اند که فضای کافی داخل گوشی برای جایگزاری لنز ها در داخل گوشی وجود داشته باشد و لنز های دوربین طراحی گوشی را بهم نریزد.

با توجه به این چیدمان، ارتفاع دوربین بدون تغییر ضخامت گوشی بیشتر شده است. به کمک این تکنولوژی، قدرت بزرگنمایی به 50 برابر رسیده که عکس ها بدون تاری ثبت می شوند.

نکنولوژی ToF یا مدت پرواز

نوآوری دیگری که در دوربین Huawei P30 Pro بکار رفته، تکنولوژی ToF یا تکنولوژی مدت پرواز است. این سیستم برای ثبت نقشه های سه بعدی و عکاسی پرتره حرفه ای بکار می آید. این دوربین فاصله اشیا را اندازه گیری می کند و به کمک دوربین اصلی و دوربین فوق عریض، می تواند عکاسی پرتره و اندازه گیری ها را انجام دهد.

سنسور ToF در هر شرایط نوری فاصله سوژه تا دوربین را اندازه گیری می کند به به فوکوس سریع تر و ثبت عکس های با جزییات بالاتر کمک می کند.

طرز کار این سیستم بدین صورت است که این سیستم پرتوهای مادون قرمز را به بیرون پرتاب می کند و با محاسبه ی سرعت رفت و برگشت این پرتو به دوربین، این سنسور اطلاعات فاصله ی اجزا سوژه تا دوربین را بدست می آورد. نتیجه تشخیص دقیق عمق و فوکوس باکیفیت تر بر خلاف فوکوس دوربین های معمولی می باشد. دوبین های معمولی برای عکاسی پرتره فقط برروی صورت شخص فوکوس می کنند ولی این سنسور بصورت جز به جز بر اساس فاصله عملیات بوکه را انجام می دهد. نتیجه را در ثبت کامل موی سر سوژه می توان مشاهده کرد. پشت سوژه نیز غیر طبیعی تار نمی گردد.

همچنین این سنسور برای شبیه سازی واقعیت مجازی، اسکن سه بعدی و اموجی های AR کاربرد دارد.

تجربه عکاسی  حرفه ای

در هنگام عکاسی، چهار لنز P30 Pro با همدیگر فعال هستند؛ نرم افزار دوربین، این عکس ها را ترکییب کرده و با توجه به تنظیمات کاربر و محیط، بهترین عکس را ذخیره می کند.

‫0/5 ‫(0 نظر)
اسکرول به بالا

خرید از فروشگاه کاریان همراه

 

گوشی ها و لوازم جانبی اصلی سامسونگ همراه با مدل های زنده برای بررسی 

خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه کاریان 

تلفن : 02122500000

آدرس : جردن، بلوار آرش غربی، پلاک33

شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر

پنجشنبه ها  ساعت 9 الی 2 بعد از ظهر

برای مسیریابی به فروشگاه کلیک کنید