جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
کدهای مخفی سامسونگ

لیست کدهای مخفی سامسونگ در سال

اندروید تا حد زیادی قابلیت تنظیم شدن و شخصی‌سازی دارد و توسعه رابط کاربری آن بسیار آسان است. برای تسهیل تشخیص و ارزیابی سیستم، اندروید از کدهای مخفی متعددی را پشتیبانی می‌کند. با اینکه اکثر این کدها روی همه دستگاه‌ها عمل می‌کنند، ولی بیشتر رابط‌های کاربری مانند One UI ،Color OS ،Oxygen OS ،MIUI ،FunTouch OS و غیره کدهای مخفی مختص خودشان را دارند. در ادامه، همه کدهای مخفی سامسونگ را که درنسخه‌های قدیمی Touchwiz Nature و Grace UX و جدیدترین نسخه One UI اجرا می‌شوند لیست کرده‌ایم. با استفاده از این کدها، می‌توانید وارد حالت Engineering Mode سامسونگ شوید، شبکه را ارزیابی کنید، سخت‌افزار را تشخیص دهید و اطلاعات مهم گوشی سامسونگ خود را از قسمت Galaxy Tab دریافت کنید. با ما همراه باشید.


هرکدام از دستگاه‌های Samsung Galaxy S5 ،S6 ،S7 ،S8 ،S9 ،S10 ،S20 ،Note 4 ،Note 5 Note 9 ،Note 10 ،Note 20 ،Galaxy A ،J یا سری M را که داشته باشید، کدهای مخفی زیر در آنها اجرا می‌شوند. ولی باید این را به خاطر داشته باشید که کدهای مخفی سامسونگ برای هر دستگاه متفاوت است. همچنین، کدی که روی یک ورژن نرم‌افزار کار می‌کند، ممکن است روی دستگاه دیگر اجرا نشود.

در بیشتر گوشی‌های قدیمی گلکسی که با Touchwiz اجرا می‌شوند، می‌توانید از کدهای مخفی حتی برای آنلاک کردن سیمکارت هم استفاده کنید. به یاد دارم که گلکسی S5 خودم را با یک هک مخفی آنلاک کردم. در هرحال، به محض اینکه سامسونگ از این کدها اطلاع پیدا کند، به سرعت به‌روزرسانی نرم‌افزار صورت می‌گیرد.

لیست کدهای مخفی برای گوشی‌های سامسونگ

اگر گوشی سامسونگ شما بعد از سال ۲۰۱۷ عرضه شده، می‌توانید کدهای مخفی زیر را در دستگاه خود امتحان کنید. سامسونگ گلکسی S8 ،S9 ،S10 ،S20، گلکسی نوت ۹، نوت ۱۰، نوت ۲۰ و گلکسی سری A و M، تبلت‌های گلکسی سری S و غیره در این دسته‌بندی می‌آیند. با استفاده از کد مخفی، سریال نامبر و IMEI، می‌توانید تاریخ ساخت و فعالسازی گوشی خود را نیز چک کنید.

جدول کدهای مخفی سامسونگ

لیست کدهای مخفی برای دستگاه‌های قدیمی سامسونگ با سیستم عامل TouchWiz

اگر گوشی یا تبلت سامسونگ شما قدیمی‌تر است، مثلا S4 ،S5 ،S6 ،S7، نوت ۴، نوت ۵، نوت ۶، نوت ۷، گلکسی سری J یا C که با Touchwiz اجرا می‌شود و یا اندروید آن از ۶ پایین‌تر است، باید کدهای زیر را امتحان کنید:

کدهای مخفی سامسونگ برای TouchWiz
کدهای مخفی سامسونگ برای TouchWiz

اگر می‌خواهید تاریخ ساخت گوشی سامسونگ خود را چک کنید، وارد قسمت Engineering Mode شوید، شبکه را امتحان کنید، سیم‌کارت را آنلاک کنید، کدهای مخفی به شما امکان انجام آن را خواهند داد. همچنین درصورتی که این کدها روی گوشی یا تبلت شما اجرا شود، می‌توانید مطمئن شوید که دستگاه شما اصل است.


بهترین گارانتی برای گوشی سامسونگ

تغییر دادن فونت اندروید چگونه انجام می‌شود؟


منبع: Technastic

‫5/5 ‏‫(2 نظر)‬

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

خرید از فروشگاه کاریان همراه

 

گوشی ها و لوازم جانبی اصلی سامسونگ همراه با مدل های زنده برای بررسی 

خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه کاریان 

تلفن : 02122500000

آدرس : جردن، بلوار آرش غربی، پلاک33

هر روز ساعت 9 صبح الی 8 بعد از ظهر

جمعه ها ساعت 2 الی 8 بعد از ظهر

مسیریابی به فروشگاه