جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بهتزین ساعت هوشمند

بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار را بشناسید

این روزها با پیشرفت تکنولوژی، نیازهای کاربران هم با تغییراتی مواجه شده؛ تنوع نیازهای مردم قرن بیست و یک و رویکردشان درباره کاربردی بودن تجهیزات مختلف باعث شده که بسیاری از وسایل، کارکردی چندبعدی پیدا کنند؛ برای مثال، ساعت مردم امروز، دیگر فقط وسیله‌ای برای نشان دادن زمان نیست بلکه به یک ابزار هوشمند تبدیل شده که قابلیت اتصال به تلفن همراه برای راحت تر انجام دادن کارها را دارد.‌ اتفاقاتی از این قبیل را می‌توان پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و به خدمت درآمدن آن برای بهبود زندگی انسان مدرن دانست.
در ادامه، سری به بازار تکنولوژی می‌زنیم و تعدادی از محبوبترین، کاربردی‌ترین و بهترین ساعت های هوشمند موجود را بررسی می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.


ساعت هوشمند چیست؟

ساعت های هوشمند ابزاری کاربردی هستند که شما را از دست گرفتن دائم گوشی بی نیاز می‌سازند و به طور کلی وظیفه سهولت و افزایش سرعت در برقراری ارتباط را بر عهده دارد. زمانی که در حال رانندگی یا ورزش هستید یا تلفن همراهتان را روی میز کارتان جا گذاشته‌اید، ساعت هوشمندتان می‌تواند با نمایش اعلان‌ها و تماس‌ها و پیامک‌ها به کمک شما بیاید.
علاوه بر این، ساعت های هوشمند امکان گرفتن عکس، کنترل ضربان قلب، برقراری تماس، ارسال پیامک و … را دارند.

بدون شک ساعت‌های هوشمند می‌توانند ویژگی‌های شگفت‌انگیزی داشته باشند که در ادامه با هم چند نمونه از این ویژگی‌ها را بررسی می‌کنیم.

بهترین ساعت های هوشمند - معرفی و بررسی

مهمترین و بهترین امکانات ساعت هوشمند

۱- گام‌شمار: ویژگی گام‌شمار، یک امکان کارآمد برای کنترل و آگاهی از وضعیت جسمانی شماست. این ویژگی، فعالیت بدنی شما را به صورت روزانه پیگیری می‌‌کند و با ثبت میزان کالری سوزانده‌شده در طول روز و تطبیق آن با اطلاعاتی از قبیل قد و وزن، که در شروع استفاده در حافظه ساعت هوشمند ثبت می‌‌کنید، می‌توانید به درک درستی از تناسب سبک زندگی و فعالیت روزانه‌تان داشته باشید. ساعت هوشمند شما با شمردن گام‌ها و تخمین میزان انرژی صرف‌شده، به راحتی میزان کالری مصرف شده، ضربان قلب و مقدار فعالیت جسمی‌تان را بررسی و ثبت و ضبط می‌کند.

۲- هشدارها (نوتیفیکیشن ها): یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های ساعت های هوشمند نشان دادن نوتیفیکیشن های گوشی است. شما می‌توانید با خیال راحت تلفن همراه خود را سایلنت کنید و مطمئن باشید که از پیامک‌ها، تماس‌ها و نوتیفیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی به موقع مطلع می‌شوید.

۳- تطبیق زمان به صورت خودکار: همه کشورها بر اساس شرایط جغرافیایی، محدوده زمان متفاوتی دارند بنابراین مساله اختلاف ساعت بین آن‌ها طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است. یکی از بهترین امکانات ساعت های هوشمند تطبیق زمانی خودکار است؛ وقتی ساعت هوشمند شما با گوشی‌تان سینک شود، در صورت تغییر موقعیت مکانی گوشی‌، ساعت با شهر یا کشوری که در آن مستقر هستید هماهنگ خواهد شد.

۴- امکان برقراری تماس: وقتی از گوشی دور هستید اما ساعت هوشمند را به همراه دارید، حتی لازم نیست نگران برقراری تماس صوتی باشید. یکی از بهترین امکانات ساعت های هوشمند امکان برقراری تماس است. اگر ساعت هوشمند شما قابلیت نصب سیم‌کارت داشته باشد، می‌توانید بدون استفاده از گوشی، برای برقراری تماس به صورت مستقل از ساعتتان استفاده کنید.

۵- موقعیت یاب یا GPS: وجود سنسور در ساعت هوشمند باعث می‌شود که شما بتوانید سرعت و مسافت طی شده را اندازه‌گیری کنید. البته ما روشن بودن همیشگی گزینه موقعیت‌یاب را پیشنهاد نمی‌کنیم، چون این مصرف باتری را به شدت افزایش می‌دهد.

۶- یافتن گوشی گمشده: زمانی که گوشی را جا می‌گذارید یا به یاد نمی‌آورید آن را کجا گذاشته‌اید، می‌توانید با کمک ساعت هوشمند تلفن همراهتان را به‌راحتی پیدا کنید. البته فراموش نکنید که این امکان زمانی به کارتان می‌آيد که گوشی و ساعت هوشمندتان به هم متصل باشند.

بهترین ساعت های هوشمند

بهترین ساعت های هوشمند هم معایبی دارند

۱- ساعت هوشمند شما همیشه باید به تلفن همراهتان متصل باشد و در صورتی که این ارتباط قطع شود، اسمارت واچ شما تبدیل به یک ساعت مچی معمولی می‌شود و عملاً بدون استفاده می‌ماند.

۲- اتصال ساعت هوشمند شما با موبایلتان از طریق بلوتوث صورت می‌گیرد که این امر باعث افزایش مصرف باتری موبایل می‌شود و گوشی شما اصطلاحاً زودتر باتری خالی می‌کند.

۳- قیمت‌ بالای برخی از مدل های ساعت هوشمند می‌تواند یکی از دلایلی باشد که دسترسی عموم به آنها را سخت می‌کند.

چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند را بشناسیم

۱- ساعت هوشمند اپل سری 6

ساعت هوشمند اپل سری 6
  • بدنه آلومینیومی
  • نمایشگرOLED لمسی
  • حافظه ذخیره‌‌سازی 32 گیگابایتی
  • دارای شتاب‌سنج ژیروسکوپ، قطب‌نما، گام شمار و شمارش ضربان قلب
  • سازگار با iOS 14 به بالا
    اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با قابلیت ضدآب بودن، با شیشه‌ای مقاوم هستید این ساعت هوشمند با قیمت تقریبی ۱۰,۶۰۰,۰۰۰ تومان، یک انتخاب مناسب و البته لوکس به حساب می‌آيد.

۲- ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch3

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch3
  • بدنه فولاد ضد زنگ
  • نمایشگرSuper AMOLED لمسی
  • سازگار با اندروید 5 به بالا و iOS
  • حافظه ذخیره‌سازی ۸ گیگابایتی
  • دارای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، شمارش ضربان قلب، فشارسنج، نمودار تپش قلب و حجم‌‌سنج نوری
    این ساعت هوشمند سبک و نازک با قابلیت ضدآب بودن و باتری بادوام و امکان نظارت بر مدت زمان خواب مفید شما با قیمت تقریبی ۶,۲۹۰,۰۰۰ تومان، می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه در میان لیست اسمارت واچ‌های قابل دسترسی باشد.

۳- ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active2

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active2
  • بدنه فلزی
  • نمایشگر Super AMOLED تمام لمسی
  • سازگاری با سامسونگ با اندروید ۵ به بالا، iPhone 5 به بالا و iOS 9.0 به بالا
  • حافظه ذخیره‌سازی 4 گیگا بایتی
  • سرعت‌سنج، ژیروسکوپ، اندازه‌‌گیری نور محیط، محاسبه ضربان قلب و فشارسنج
    اگر کاربر بی احتیاطی هستید و مقاومت یک محصول برایتان ویژگی مثبت محسوب می‌شود، این ساعت هوشمند ضد ضربه و ضدآب با قیمت تقریبی ۵,۰۸۹,۰۰۰ تومان، یک انتخاب مناسب است.

۴- ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos
  • بدنه سرامیکی
  • نمایشگر رنگی و تمام لمسی
  • سازگاری با اندروید 4.3 به بالا و iOS 8.0 به بالا
  • حافظه ذخیره‌سازی ۴ گیگا بایتی
  • سرعت‌سنج، قطب‌نما، قدم‌شمار و محاسبه ضربان قلب
    این ساعت هوشمند ضد آب، با امکان کنترل فعالیت‌های روزانه و ورزشی با قیمت تقریبی ۵,۹۹۹,۰۰۰ تومان، پیشنهاد خوبی برای ورزشکاران است.

با توجه به تنوع بالای محصولات و متفاوت بودن نیا‌ز‌های هر فرد، برای انتخاب بهترین ساعت هوشمند باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • دوام باتری
  • کیفیت نمایشگر
  • ضد آب بودن
  • داشتن گواهینامه‌های استاندارد
  • داشتن حسگرهای سنجش سلامت
    در پایان به یاد داشته باشید که ساعت‌های هوشمند، ابزار مکمل تلفن همراه هستند و شما نمی‌توانید آن‌ها را جایگزین تلفن همراه کنید؛ اما می‌توانید برای سرعت بخشیدن به فعالیت‌های روزانه روی کارایی و کمکشان حساب کنید.

بهترین گوشی های ضدآب موجود در بازار را بشناسید

انواع گلس گوشی


‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

خرید از فروشگاه کاریان همراه

 

گوشی ها و لوازم جانبی اصلی سامسونگ همراه با مدل های زنده برای بررسی 

خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه کاریان 

تلفن : 02122500000

آدرس : جردن، بلوار آرش غربی، پلاک33

هر روز ساعت 9 صبح الی 8 بعد از ظهر

جمعه ها ساعت 2 الی 8 بعد از ظهر

مسیریابی به فروشگاه