جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مخفی کردن برنامه های اندروید بدون نصب برنامه

آموزش مخفی کردن برنامه ها در گوشی های اندروید با چند قدم ساده

شما حتما دلیل های خاص خودتون برای مخفی کردن چند تا برنامه از منوی گوشیتون رو دارین. دلیلتون شاید جدا کردن برنامه های کاری مهم از اپلیکیشن های معمولی باشه یا اینکه گوشیتون رو برای بازی به آشناهای کوچیکتون میدین که بعضی برنامه هاتون نباید باز بشه!
وقتی یه برنامه از گوشی مخفی میشه چه اتفاقی میفته؟ بعد از مخفی شدن یه اپلیکشین، اون اپ دیگه تو منوی اصلی گوشی قابل دیدن و دسترسی نیست. ولی این به این معنی نیست که بطور کل از دسترس خارج میشه، چون از تاریخچه پلی استور و فولدر دیتا، برنامه نصب شده قابل تشخیص هست. که البته کسی داخل فولدر و تاریخچه پلی استور شما نمیره.
برنامه هایی که مخفی شدن، از قسمت سرچ لانچرها هم غیر قابل دیدن و دسترسی هستن. حتی اگر کسی از قسمت جستجوی گوشی، اسم برنامه رو سرچ کنه، اسم برنامه نمایش داده نمیشه. اون شخص برای دیدن برنامه باید توی تنظیمات گوشی و قسمت اپلیکیشن های نصب شده رو بگرده تا بتونه برنامه مخفی شده رو پیدا کنه.

مخفی کردن برنامه با غیر فعال کردن اون متفاوت هست. برنامه های از پیش نصب شده و سیستمی، قابل حذف نیستند. با غیر فعال کردن این برنامه های غیر ضروری می تونین به افزایش سرعت گوشیتون کمک کنین. ولی با مخفی کردن برنامه ، اون برنامه قابل اجرا و دسترسی هست، فقط در منوی اصلی نمایش داده نمی شه.

با این چند قدم ساده می تونین برنامه ها رو مخفی کنین. این راهنما برای گوشی های سامسونگ هست. ولی برای بیشتر گوشی های اندرویدی هم قابل اجرا هست.

چطور برنامه ها را در اندروید مخفی کنیم؟

قدم اول : از صفحه اصلی انگشت خود رو پایین بکشین تا منوی برنامه ها باز بشه. از بالای صفحه، آیکن سه نقطه رو بزنین.

وارد منوی برنامه ها و سپس گزینه سه نقطه را بزنید

قدم دوم : گزینه تنظیمات یا Setting رو بزنین، از منوی باز شده ، گزینه مخفی سازی یا Hide apps رو لمس کنین.

گزینه تنظیمات و سپس گزینه مخفی سازی رو پیدا کنید

قدم سوم : برنامه ی مورد نظرتون رو انتخاب کنین. شما می تونین اسم برنامه رو هم جستجو کنین.

برنامه دلخواهتون رو انتخاب کنین

روش پیشنهادی دیگه برای گوشی های سامسونگ : از فولدر امن Secure Folder استفاده کنین

امکان Secure Folder از چند سال پیش در گوشی های سامسونگ معرفی شده. با فعال شدن این امکان، یه قسمت از حافظه و سیستم عامل گوشی بصورت رمز گزاری شده و خصوصی در اختیار شما قرار می گیره که تنها توسط خودتون با رمز قابل دسترسی هست.

پوشه امن یا Secure Folder سامسونگ


تمامی فایل ها و برنامه های قرارداده شده در بخش Secure Folder، بصورت کاملا خصوصی رمز گزاری می شن که به هیچ عنوان از طریق جستجو از فایل های سیستمی گوشی قابل دسترسی نیستند. شما در این بخش می تونین مخاطبین، هر نوع فایل، برنامه و اکانت جدا برای برنامه های مختلف داشته باشین. ولی اگر سرعت عمل براتون مهمه و فقط لازم دارین که اسم برنامه تو لیست نباشه، همین روش مخفی سازی براتون مناسب هست.


آموزش پاک کردن کش مرور گر های اندروید


‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

خرید از فروشگاه کاریان همراه

 

گوشی ها و لوازم جانبی اصلی سامسونگ همراه با مدل های زنده برای بررسی 

خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه کاریان 

تلفن : 02122500000

آدرس : جردن، بلوار آرش غربی، پلاک33

هر روز ساعت 9 صبح الی 8 بعد از ظهر

جمعه ها ساعت 2 الی 8 بعد از ظهر

مسیریابی به فروشگاه