جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کسب تندیس سیمین و رتبه اول شاخص نمره ارزیابی سازمان حمایت در اولین همایش رتبه بندی و جایزه تجارت موبایل ایران (موبیکام) توسط کاریان همراه

نخستین همایش رتبه بندی و جایزه تجارت موبایل ایران (موبیکام) توسط سازمان مدیریت صنعتی با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت و گروه مشاوران مدریت آری در تاریخ نوزدهم اسفند ماه سال جاری برگزار شد.
این همایش با حضور مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی و وارد کنندگان برتر موبایل برگزار شد. در ابتدا آقای بختیاری در رابطه فناوری های نوظهور و بازارهای نوپدید و همچنین تفاوت جامعه اطلاعات نسخه 4 و 5 صحبت کرد. در جامعه 5 تبادل طلاعات بر مبنای فضای ابری و هوش مصوعی خواهد بود.
وی همچنین در خصوص آینده اینترنت گفت تا سال 2040 سرعت اینترنت با سرعت 1ترا بایت بر ثانیه امکان پذیر شده و تا سال 2030 تولید نسل پنجم تلفن های همراه محقق می شود.
وی در پایان سخنان خود با اعلام آمادگی سازمان مدیریت صنعتی برای همکاری در جایزه توسعه کسب و کارهای تلفن همراه اظهار داشت این سازمان آمادگی دارد تا با برگزاری آموزش های کوتاه مدت و دوره های تخصصی و عالی کسب و کار با شرایط ویژه برای برگزیدگان جایزه تجارت الکترونیک و کسب و کارهای بر پایه تلفن همراه به توسعه مهارت های مدیریتی کمک نمابد.

جایزه تجارت موبایل ایران ( موبیکام)
جایزه تجارت موبایل ایران ( موبیکام)

جایزه تجارت موبایل ایران (موبیکام)

این رویداد که توسط “سازمان مدیریت صنعتی” برگزار شد، نخستين نهاد حرفه‌ايی – تخصصی فعال در حوزه‌ی مشاوره، آموزش و تحقيق مديريت در ايران و منطقه‌ی خاورميانه و اوراسيا هست که با توجه به پارامتر های مختلف، کسب و کار های مختلف را رتبه بندی و ارزیابی می نماید.
همایش موبیکام نیز برای رتبه بندی و مشخص شدن شرکت های برتر وارد کننده برگزار شد و بر اساس خدمات گارانتی، حجم واردات و رعایت استاندارد های بازرگانی، از شرکت های وارد کننده برتر تقدیر به عمل آمد.

اولین همایش رتبه بندی و جایزه تجارت موبایل ایران
اولین همایش رتبه بندی و جایزه تجارت موبایل ایران

آمار وارد کنندگان موبایل ایران

نزدیک به 508 وارد کننده فعال در ایران وجود دارد که 30 شرکت 70 درصد سهم بازار موبایل ایران را در اختیار دارند. شرکت های وارد کننده موظف به شفاف سازی، رعایت قوانین فروش و از همه مهمتر ارایه گارنتی معتبر و پاسخگو به مصرف کننده هستند که رعایت این موارد اعتبار یک شرکت معتبر را نمایان می کند.

هدف همایش موبیکام

همانطور که اشاره شد، سازمان مدیریت صنعتی برای شفاف سازی فعالیت و اعتبار شرکت های وارد کننده اقدام به رتبه بندی می کند تا مصرف کنندگان و خریداران موبایل، با اطمینان خاطر بتوانند خرید خود را انجام دهند.

در همین راستا شرکت کاریان همراه که از ده شرکت وارد کننده برتر موبایل در ایران می باشد، توانست به عنوان رتبه اول زیر شاخص ” نمره ارزیابی سازمان حمایت ” و رتبه دوم گارانتی سال 1400 در بین شرکت های وارد کننده معرفی شود.
شرکت کاریان همراه با رعایت قوانین و شفاف سازی و همچنین کسب رضایت مشتریان خود، تلاش خود را مضاعف خواهد کرد تا نیاز بازار موبایل ایران را به بهترین نحو تامین نماید. بطور حتم پشتیبانی و همراهی مشتریان عزیز برای این رتبه حرف اول را برای کاریان زده و کاریان در این فضای رقابتی، برنامه های خود برای افزایش کیفیت در عمل و آینده ای نزدیک نمایان خواهد کرد.

کاریان همراه رتبه اول شاخص نمره ارزیابی سازمان حمایت
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

خرید از فروشگاه کاریان همراه

 

گوشی ها و لوازم جانبی اصلی سامسونگ همراه با مدل های زنده برای بررسی 

خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه کاریان 

تلفن : 02122500000

آدرس : جردن، بلوار آرش غربی، پلاک33

هر روز ساعت 9 صبح الی 8 بعد از ظهر

جمعه ها ساعت 2 الی 8 بعد از ظهر

مسیریابی به فروشگاه