جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بهترین پاوربانک های ۲۰۲۱

بهترین پاوربانک ها | شارژرهای قابل حمل برای آنکه خاموش نمانید

تقریباً همه گوشی‌ها، تبلت‌ها، لپتاپ‌ها و دستگاه‌های قابل‌حمل مشکلی یکسان دارند: عمر کوتاه باتری‌هایشان. و همه کسانی که از این دستگاه‌های هوشمند استفاده می‌کنند، نگرانی یکسانی دارند: خاموش شدن دستگاه در حین استفاده یا جایی دور از شارژر و پریز برق. این مساله یک راه‌حل ساه دارد: پاوربانک! دستگاه قابل‌شارژی که مانند یک فرشته نجات عمل می‌کند و با وصل شدن به دستگاه‌ها باتری را شارژ می‌نماید. در کاریان همراه به بررسی بهترین پاوربانک های موجود در بازار پرداخته‌ایم تا از این پس بتوانید با همراه داشتن یکی از آن‌ها آسوده خاطر باشید.


شاید برایتان جالب باشد: بهترین هدفون‌های بی‌سیم
بهترین ساعت‌های هوشمند


قبل از خرید پاوربانک، موارد بسیاری وجود دارند که باید بررسی شوند؛ از جمله، مقدار ظرفیت ذخیره انرژی که به آن نیاز دارید، هزینه‌ای که حاضرید پرداخت کنید و اینکه می‌خواهید پاوربانک شما تا چه اندازه کوچک یا قابل حمل باشد.
اگر قصد دارید از پاوربانک فقط برای شارژ گوشی استفاده کنید، به ظرفیت بالایی نیاز نخواهید داشت. ولی اگر برای شارژ لپتاپ، تبلت یا چیزی شبیه کنسول‌های قابل حمل به سراغش می‌روید، احتمالا به امکان ذخیره انرژی بیشتری نیازمند خواهید بود. اگر اهل گردش‌های چندروزه هستید، احتمالا مایلید شارژ پاوربانک شما تا پایان سفر باقی بماند.
معمولاً این موارد باعث می‌شوند قیمت و اندازه پاور بانک بالا برود، پس باید ببینید دقیقا چه چیزی برایتان مناسب است و بهترین پاوربانک برای سبک زندگی شما کدام خواهد بود. ملاحظات دیگری هم وجود دارد، مثلاً اینکه سرعت شارژ پاور بانک چقدر است یا اینکه آیا می‌تواند چند دستگاه را همزمان شارژ کنید یا نه.
در ادامه، می‌توانید بهترین پاوربانک مطابق با نیاز خود را پیدا کنید. انتخاب‌های ما در سه گروه طبقه‌بندی شده‌اند؛ گروه اول، پک باتری که به صورت روزمره استفاده می‌شوند و دارای اندازه و ظرفیت معمولی هستند و برای هر موقعیتی مناسبند. در گروه دوم، بهترین پاور بانک های کوچک و قابل حمل را قرار داده‌ایم و در آخر، پاور بانک‌هایی با ظرفیت بالا برای کسانی که قصد شارژ چند دستگاه را دارند یا چندین روز از پریز برق دور هستند را معرفی کرده‌ایم.

۱- پاوربانک آی‌موتو ۲۰۰۰۰ میلی آمپر

دارای دو پورت، ۲۰۰۰۰ میلی آمپری ذخیره انرژی، مقرون به‌صرفه

پاوربانک آی‌موتو ۲۰۰۰۰ میلی آمپر یکی از بهترین پاوربانک های 2021

چرا بخریم؟

  • ظرفیت بالا
  • داشتن نمایشگر

چرا نخریم؟

  • طراحی حجیم
  • بسیار سنگین

اگر به دنبال یک شارژر قابل حمل با ظرفیت بالا هستید، شاید شارژر ۲۰۰۰۰ میلی آمپری آی‌موتو برایتان مناسب باشد. ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپری آن به شما اجازه می‌دهد تا گوشی خود را به طور میانگین تا چهار بار شارژ کنید و باز هم مقداری شارژ در آن باقی بماند.
چیزی که باعث شده آی‌موتو از دیگر پاوربانک‌های این لیست کاربردی‌تر باشد، این است که می‌توانید مقدار دقیق شارژ باقیمانده را در آن ببینید؛ چیزی که در پاوربانک‌های دیگر به صورت تقریبی نمایش داده می‌شود. قطعا این پاوربانک بزرگ است و ظاهر جذابی ندارد ولی نمایشگر آن، این مسئله را جبران کرده است.

۲- پاوربانک ۲۰۱۰۰ میلی آمپری انکر مدل PowerCore

۲- پاوربانک ۲۰۱۰۰ میلی آمپری انکر مدل PowerCore

چرا بخریم؟

  • اندازه بزرگ باتری
  • سرعت بالای شارژ

چرا نخریم؟

  • سنگین بودن
  • پشتیبانی نکردن از شارژ سریع کوالکام

مطمئنا درمورد انکر شنیده‌اید و این مورد یکی از بهترین پاوربانک های این شرکت است. این شارژر، توان ذخیره ۲۰۱۰۰ میلی آمپری انرژی دارد؛‌ یعنی می‌توانید قبل از شارژ مجدد آن، گوشی یا تبلت خود را چندین بار شارژ کنید.
سرعت شارژ آن هم بسیار بالاست و می‌تواند دستگاه‌های شما را به سرعت شارژ کند. البته دستگاه در زمان شارژ، کمی داغ می‌شود که میزان آن از دیگر دستگاه‌ها بیشتر است، ولی مسئله نگران‌کننده‌ای نیست. امکان شارژ سریع برای همه دستگاه‌ها مهیا نیست، بلکه فقط برای دستگاه‌هایی است که از Power IQ یا Voltage Boost استفاده می‌کنند. این دستگاه نمی‌تواند از شارژ سریع کوالکام استفاده کند ولی با این حال می‌تواند دستگاه‌های شما را با سرعت نسبتا خوبی شارژ نماید.

۳- پاوربانک بی‌سیم ۱۰۰۰۰ میلی آمپری موفی پاور استیشن

شارژر بی‌سیم غول‌پیکر

چرا بخریم؟

  • ظرفیت بالا
  • امکان شارژ بی‌سیم

چرا نخریم؟

  • قیمت بالا
  • بزرگ بودن

این پاوربانک از برند معتبر موفی با ظرفیت بالای ۱۰۰۰۰ میلی آمپری، امکان شارژ بی‌سیم یا با سیم را برایتان فراهم می‌کند. می‌توانید همزمان دو دستگاه به آن متصل کنید و در عین حال، اگر کیس مناسب آن را دارید، به صورت بی‌سیم ایرپاد خود را هم با آن شارژ کنید.
همچنین با داشتن پورت لایتنینگ و USB-C امکان شارژ آیپد هم برای آن وجود دارد. اگر دستگاه‌های شما محصول کمپانی اپل هستند و دائما از پریز برق دور هستید، این دستگاه بهترین پاوربانک ممکن برای شماست.
این پاوربانک فقط برای دستگاه‌های اپل نیست و با گوشی‌ها یا تبلت‌های اندروید هم سازگار است. بدنه ۲۸۰ گرمی آن کمی بزرگ است و قیمتش هم زیاد به نظر می‌رسد ولی به طور کلی، توان آن بالاست و توسط یکی از معتبرترین کمپانی‌ها ساخته شده است.

۴- پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری موفی پاور استیشن پلاس XL

بهترین پاوربانک موجود در بازار که برای آیفون طراحی شده است

 پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری موفی پاور استیشن پلاس XL

چرا بخریم؟

  • کابل لایتنینگ
  • طراحی زیبای محصول

چرا نخریم؟

  • جزو بهترین پاوربانک ها هست اما جزو ارزانترین‌ها نیست

موفی پاور استیشن پلاس XL یکی از بهترین پاوربانک هایی است که برای آیفون و آیپد، به جز آیپد پرو ۲۰۱۸ که دارای پورت USB-C است، طراحی شده و ما برای آن دلایل زیادی داریم.
این دستگاه دارای کابل لایتنینگ است و همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم با هر شارژر Qi را هم دارد، پس احتمالاً نیاز شما را برآورده می‌کند.
این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری جنس نرمی دارد و می‌تواند همزمان دو دستگاه را شارژ کند؛ یکی از طریق پورت ۱۰ وات USB-A و دیگری از طریق شارژر لایتنینگ. اگر دستگاه شما اندروید است استفاده زیادی از این دستگاه ندارید، ولی باز ممکن است از پورت USB-A استفاده کنید و به دوستی کمک کنید تا دستگاهش را شارژ کند.

۵- پاوربانک ۱۰۴۰۰ میلی آمپری وهو پبل پی وان پرو

بهترین پاوربانک از لحاظ شارژ سریع و طراحی عالی

پاوربانک ۱۰۴۰۰ میلی آمپری وهو پبل پی وان پرو

چرا بخریم؟

  • دو پورت USB
  • شارژ از طریق microUSB و USB-C

چرا نخریم؟

  • طراحی آن برای همه مناسب نیست

پاوربانک پبل پی ۱ پرو با توان ۱۰۴۰۰ میلی آمپری، دو خروجی USB و فناوری شارژ سریع، احتمالا یکی از بهترین پاوربانک هایی است که در حال حاضر می‌توان خرید. نام این محصول ارتباطی با برند ساعتی که در گذشته وجود داشت ندارد و نام پبل برای طراحی منحنی لبه‌های آن انتخاب شده است.
این دستگاه باید قبل از شارژ مجدد، اکثر گوشی‌ها را تا دو یا سه بار شارژ کند. خود پاوربانک هم با microUSB و USB-C شارژ می‌شود، پس نیازی نیست که در زمان نبود شارژ از کابل خاصی برای آن استفاده کنید.

۶- پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری امارس

 پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپری امارس

چرا بخریم؟

  • جزو معدود دستگاه‌هایی است که پورت USB-C دارد
  • امکان شارژ با پورت USB از نوع C

چرا نخریم؟

  • سرعت پایین

یکی از مشکلات اکثر پاوربانک‌ها این است که هنوز از micro USB قدیمی استفاده می‌کنند، هم برای شارژ شدن و هم برای شارژ دهی به دستگاه‌های دیگر. البته این برای کاربران آیفون که سالهاست از کابل لایتنینگ استفاده می‌کنند مسئله مهمی نیست.
پاوربانک امارس از طریق پورت USB از نوع C به سرعت شارژ می‌شود و یک کابل تبدیل USB به USB-C به همراه دارد که به شما این امکان را می‌دهد که گوشی و تبلت اندروید یا آیپد پرو خود را شارژ کنید. اتصال USB-C از طریق کابل micro USB است پس شما فست شارژ واقعی را در این دستگاه نخواهید داشت.

۷- پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپری موفی پاور استیشن All-in-One

امکانات قابل تغییر برای کاربران اپل

چرا بخریم؟

  • امکان شارژ چهار دستگاه
  • شارژر مغناطیسی اپل واچ

چرا نخریم؟

  • قیمت بالا
  • صرفا مناسب دستگاه‌های اپل است

اگر بیشتر از محصولات شرکت اپل استفاده می‌کنید، موفی پاور استیشن All-in-One، بهترین پاوربانک برای شماست. درون آن شارژ مغناطیسی برای شارژ اپل واچ وجود دارد و همچنین می‌تواند به‌صورت بی‌سیم، آیفون یا ایرپاد شما را شارژ کند. علاوه بر آن، پورت USB-C برای شارژ سایر گوشی‌های هوشمند نیز دارد.
با شارژر ۸۰۰۰ میلی آمپری آن، می‌توانید چهار دستگاه را همزمان شارژ کنید. سرعت شارژ هم بالاست و می‌تواند از طریق پورت USB-C آیفون شما را تنها در ۳۰ دقیقه، ۵۰ درصد شارژ کند. مسئله مهم در اینجا این است که قیمت این پاوربانک در مقایسه با رقبا خیلی گرانتر است.

۸- پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپری بلکین

اندازه کوچک، کیفیت بالا

پاوربانک ۵۰۰۰ میلی آمپری بلکین

چرا بخریم؟

  • طراحی فشرده
  • قیمت مقرون به‌صرفه

چرا نخریم؟

  • ظرفیت پایین

پاوربانک ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بلکین یکی از دستگاه‌هایی است که در این لیست کمترین ظرفیت را دارد. ولی مقدار باتری آن برای شارژ کامل اکثر گوشی‌ها کافیست و بعضی گوشی‌ها ممکن است تا دوبار هم شارژ شوند. ظرفیت پایین یعنی این دستگاه از بسیاری پاوربانک‌ها کوچک‌تر است، پس اگر به توان بالا نیاز دارید، این مورد برایتان مناسب نیست.
این محصول دارای گواهینامه MFI است، یعنی خیالتان راحت باشد که با دستگاه‌های ساخته‌شده توسط کمپانی اپل سازگار است. ولی این پاوربانک می‌تواند گوشی‌ها و تبلت‌های دیگر را هم شارژ کند. برند تجاری آن معتبر است و قیمتی مقرون به‌صرفه دارد.

۹- Pilot 2GS پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری پاوراد

فلزی و شفاف

Pilot 2GS پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری پاوراد

چرا بخریم؟

  • ظرفیت بالا
  • شارژ مجدد سریع

چرا نخریم؟

  • هنوز بسیار سنگین است

پاوراد شارژر قابل حمل کوچکی است که با وجود توان ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری، یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های لیست بهترین پاور بانک های ۲۰۲۱ است. ممکن است این دستگاه خیلی سنگین باشد ولی با ضخامت 1.3 سانتی‌متری براحتی در جیب شما جا می‌شود. شاید به یک کابل هم نیاز داشته باشید ولی این دستگاه برخلاف موارد قبلی این لیست، کابل به‌همراه ندارد.

۱۰- پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری انکر مدل Power Core ll

یک پاوربانک کاربردی که به‌راحتی در جیب قرار می‌گیرد

پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری انکر مدل Power Core ll

چرا بخریم؟

  • طراحی بسیار باریک
  • قابل حمل بودن

چرا نخریم؟

  • موجود نبودن کابل در جعبه

با توان ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر شاید یکی از قابل‌حمل ترین گزینه‌های لیست بهترین پاوربانک های این لیست است و به شما اجازه می‌دهد گوشی‌تان را حداقل دوبار به‌صورت کامل شارژ کنید.
با وزن ۲۰۹ گرمی و ضخامت ۱/۵ سانتی‌متر، شما می‌توانید آن را همه جا به همراه داشته باشید و با وجود توان ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری، وزن سنگینی ندارد. علاوه‌بر آن، این دستگاه با تکنولوژی شارژ سریع همراه است؛ یعنی لازم نیست گوشی مدت زمان طولانی به آن متصل بماند. مانند بعضی دیگر از موارد این لیست، این دستگاه هم با کابل همراه نیست و باید خودتان آن را تهیه کنید.

۱۱- پاوربانک ۵۱۰۰ میلی‌آمپری انکر مدل Astro E1

بسیار کوچک و در عین حال بسیار قدرتمند

پاوربانک ۵۱۰۰ میلی‌آمپری انکر مدل Astro E1

چرا بخریم؟

  • طراحی بسیار کوچک
  • وزن سبک

چرا نخریم؟

  • پشتیبانی نکردن از شارژ سریع کوالکام
  • ظرفیت محدود

اگر دستگاهی کوچک و سبک می‌خواهید، پاوربانک انکر مدل Astro E1 مناسب شماست. ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپری آن مانند دیگر پاوربانک‌های معرفی شده در این لیست نیست، ولی هنوز می‌تواند گوشی هوشمند یا تبلت شما را حداقل دوبار تا ۷۰ درصد شارژ کنید.
اگر سفر طولانی می‌روید، این پاوربانک برایتان مناسب نیست ولی اگر در محل کار سرتان شلوغ است و نیاز به شارژر دارید، این دستگاه مناسب است. وزن کم آن باعث می‌شود تا زمان نیاز به شارژ مجدد، سنگینی‌اش را در جیب حس نکنید.

۱۲- پاوربانک بی‌سیم مغناطیسی انکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپری

شارژر بی‌سیم با کارکرد آسان

پاوربانک بی‌سیم مغناطیسی انکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپری

چرا بخریم؟

  • شارژ بی‌سیم
  • شارژ از طریق کیس‌های مغناطیسی

چرا نخریم؟

بعضی ویژگی‌های آن منحصرا برای آیفون ۱۲ قابل‌استفاده است

اگر مایلید در مسیر بدون استفاده از کابل از شارژر استفاده کنید، این شارژر بی‌سیم قابل حمل بهترین پاوربانک ممکن برای شماست. به‌سادگی آیفون ۱۲ خود را به آن متصل کنید و شارژر بدون هیچ مشکلی دستگاهتان را شارژ می‌کند. این ارتباط از طریق سطح مغناطیسی انجام می‌شود و حتی لازم نیست نگران تداخل امواج باشید.
مزیت این دستگاه این است که در هنگام شارژ می‌توانید از آیفون خود استفاده کنید. ایراد آن هم این است که سطح مغناطیسی‌اش تنها با آیفون ۱۲ سازگاری دارد؛ پس اگر از دستگاه‌های دیگر استفاده می‌کنید، این مورد برایتان فراهم نیست. با این حال، قابلیت شارژ بی‌سیم آن برای گوشی‌های دیگر نیز امکان‌پذیر است.

۱۳- باتری موفی پاوراستیشن Mini Universal

بسیار سبک و راحت

باتری موفی پاوراستیشن Mini Universal

چرا بخریم؟

  • طراحی سبک
  • دست گرفتن آسان

چرا نخریم؟

  • ظرفیت بالایی ندارد

اگر شکل و ظاهر پاوربانک برایتان مهم‌تر از ظرفیت باتری است، موفی پاوراستیشن مینی گزینه خوبی است. ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن توانایی شارژدهی چند دستگاه به‌صورت همزمان از طریق پورت‌های USB-C و USB-A را دارد. نشانگر LED با چهار چراغ قابلیت نمایش وضعیت شارژ و عمرباتری در حال حاضر را دارد.
علاوه‌بر آن، جنس خوب بدنه این دستگاه در برابر فرسایش یا خراش مقاوم است و جنس آن طوری است که به‌راحتی می‌توان به دست گرفت. با اضافه شدن ویژگی‌های دیگر، این دستگاه می‌تواند کاملا مطلوب باشد.

۱۴- پاوربانک ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپری مکس اوآک

یک پاوربانک همراه با ۶ پورت

پاوربانک ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپری مکس اوآک

چرا بخریم؟

  • داشتن ۶ پورت
  • ظرفیت باتری بسیار زیاد

چرا نخریم؟

  • طراحی بدنه بزرگ

شاید حمل این پاوربانک آسان نباشد ولی دارای چندین پورت است که امکان شارژ چند دستگاه را به‌صورت همزمان فراهم می‌کند. حتی می‌تواند لپ‌تاپ شما را به خوبی گوشی و تبلت شارژ کند. ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپری آن امکان شارژ ۶ دستگاه به‌صورت همزمان را فراهم می‌کند، پس اگر از دستگاه‌های زیادی استفاده می‌کنید این بهترین پاوربانک ممکن برای شماست.

۱۵- پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپری مدل A-Elefull-E

ظرفیت بالا بدون داشتن بدنه بزرگ

پاوربانک ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپری مدل A-Elefull-E

چرا بخریم؟

  • مقرون به‌صرفه بودن
  • اعلام شارژ باقیمانده

چرا نخریم؟

  • شارژدهی با microUSB

اگر به دنبال یک پاوربانک بالاتر از حد متوسط باشید که در عین حال خیلی سنگین نباشد، احتمالا این دستگاه برای شما مناسب است. با ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپری، دو پورت USB و قابلیت چند اتصال به شارژدهی چند دستگاه کمک می‌کند. همچنین این پاوربانک به شما مقدار شارژ باقیمانده را اعلام می کند و این یکی از ویژگی هایی است که ما درباره پاوربانک‌ها دوست داریم.

۱۶- پاوربانک ۲۶۸۰۰ میلی‌آمپری Charmast

ظرفیت بالا و قیمت بالا

پاوربانک ۲۶۸۰۰ میلی‌آمپری Charmast

چرا بخریم؟

  • ظرفیت بالا
  • طراحی کوچک

چرا نخریم؟

  • برند تجاری کمتر شناخته‌شده
  • ظرفیت بیش از حد نیاز کاربران

این پاوربانک شاید به اندازه موارد دیگر شناخته‌شده نباشد ولی به سرعت در حال معروف شدن است و قیمت بالایی دارد. این پاوربانک ۲۶۸۰۰ میلی‌آمپری قابلیت شارژ آیفون تا ۸ بار و شارژ مک‌بوک تا دوبار را دارد.
با انتخاب پورت USB-C یا USB-A معمولی، می‌توانید دستگاه‌های مختلف را به آسانی شارژ کنید؛ از گوشی همراه و لپ‌تاپ گرفته تا کنسول بازی نینتندو سوییچ. از لحاظ تطبیق پذیری نگران نباشید، زیرا این دستگاه قابلیت شارژ ۴ دستگاه به‌صورت همزمان را دارد. طول آن کمی بلند است ولی اندازه کوچک و وزن نسبتا سبکش باعث شده همه جا کارایی داشته باشد.

۱۷- پاوربانک ۲۲۵۰۰ میلی‌آمپری Novoo

وقتی پورت USB-C و لایتنینگ کافی نیستند

پاوربانک ۲۲۵۰۰ میلی‌آمپری Novoo

چرا بخریم؟

  • دارای پورت‌های اصلی
  • پشتیبانی از انواع اتصالات

چرا نخریم؟

  • طراحی عجیب

گاهی اوقات نمی‌خواهید دستگاهی با پورت USB-C ،micro USB یا لایتنیگ را شارژ کنید و به همین دلیل چیزی شبیه به این پاوربانک را نیاز خواهید داشت. این شارژر دقیقا مانند یک پریز دیواری است و به شما اجازه می دهد هر چیزی که به آن وصل می کنید را شارژ کند.
این پاوربانک واقعا بزرگ است و ممکن است دستگاه‌هایی که به آن متصل می‌کنید بیشتر از ۲۲۵۰۰ میلی‌آمپر به شارژ نیاز داشته باشند. ولی با وجود اتصالات زیاد این دستگاه، محصولی بسیار سازگار در نظر گرفته می‌شود.


منبع:‌ TechRadar

‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

خرید از فروشگاه کاریان همراه

 

گوشی ها و لوازم جانبی اصلی سامسونگ همراه با مدل های زنده برای بررسی 

خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه کاریان 

تلفن : 02122500000

آدرس : جردن، بلوار آرش غربی، پلاک33

هر روز ساعت 9 صبح الی 8 بعد از ظهر

جمعه ها ساعت 2 الی 8 بعد از ظهر

مسیریابی به فروشگاه