جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
بهترین گارانتی برای گوشی سامسونگ

بهترین گارانتی برای گوشی سامسونگ | همه آنچه که باید بدانید

معمولا هنگام خرید گوشی بر سر دوراهی اینکه تلفن همراه را با گارانتی بخریم یا بدون گارانتی، دچار تردید می‌شویم و درنهایت، برخی از ما با توجه به شرایط اقتصادی و قیمت‌های نجومی لوازم الکترونیکی تصمیم به خرید گوشی ارزان‌تر می‌گیریم و از این خرید ارزان‌تر احساس رضایت داریم. اما آیا خرید گوشی بدون گارانتی کاری درست و عاقلانه است؟ آیا همه شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش، خدمات مشابهی دارند؟ گارانتی شرکت‌های مختلف چه تفاوت‌هایی دارد؟ بهترین گارانتی کدام است؟ چه موارد و مشکلاتی شامل گارانتی می‌شود؟ کاریان همراه،‌ جواب همه این سوال‌ها و سوال‌های تخصصی‌تری مثل «بهترین گارانتی برای گوشی سامسونگ کدام است؟» را خواهد داد. با ما همراه باشید.


گارانتی گوشی چیست

گارانتی گوشی در اصل تعهد و ضمانتی است که شرکت سازنده محصول در قبال عملکرد بدون اختلال محصولش، برای بازه زمانی مشخصی ارائه می‌دهد؛ این بازه زمانی از تاریخ خرید مشتری اعمال می‌شود.
تصور کنید شما پس از تحقیق فراوان، بهترین شرکت ارائه‌دهنده گارانتی برای گوشی سامسونگ را پیدا کرده‌اید و گوشی‌تان را با پکیج خدمات گارانتی ۱۸ماهه خریده‌اید. گارانتی ۱۸ماهه گوشی شما به این معناست که اگر تلفن همراهتان در این مدت دچار آسیب‌دیدگی شود شرکت تولیدکننده موظف است بدون دریافت هزینه، گوشی را عیب‌یابی و تعمیر کند.

بهترین گارانتی برای گوشی سامسونگ

هزینه گارانتی گوشی

زمانی که شما برای خرید گوشی به فروشگاه مراجعه می‌کنید، فروشنده دو قیمت متفاوت برای گوشی با گارانتی و بدون گارانتی اعلام می‌کند . قیمت گارانتی مستقیما با قیمت گوشی شما در ارتباط است و هرچه گوشی‌تان گران‌قیمت‌تر باشد هزینه گارانتی آن بیشتر است. در برخی موارد، هزینه گارانتی گوشی به چند میلیون هم می‌رسد، اما در دسته گوشی‌های میان رده هزینه سرسام‌آوری نیست. برای مثال، بهترین گارانتی برای گوشی های میان رده سامسونگ با مبلغی بین 300 تا 400 هزار تومان در دسترس است. هزینه ای که مشتری بابت خرید گوشی با گارانتی پرداخت می‌کند تنها یکبار است و بعد از آن مشتری هزینه‌ای بابت دریافت خدمات پس از فروش به شرکت ارائه‌دهنده این خدمات پرداخت نمی‌کند. با اطلاع از قیمت گوشی (با گارانتی) و کسر قیمت خرید موبایل هزینه گارانتی اولیه بدست خواهد آمد.

مدت زمان مرسوم ضمانت گوشی موبایل

مدت زمان گارانتی گوشی موبایل به شرکت ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش بستگی دارد. اما به صورت مرسوم گارانتی گوشی 18 ماه است. بدیهی است هرچه مدت زمان گارانتی بیشتر باشد برای مشتری اطمینان خاطر بیشتری به همراه خواهد آورد و بالعکس، برای شرکت ارائه‌دهنده خدمات، هر چقدر این زمان کوتا‌ه‌تر باشد ریسک کمتری خواهد داشت. گارانتی موبایل برخلاف بیمه موبایل قابل تمدید نیست و فقط یک دوره مشخص را تحت پوشش قرار می‌دهد.

موارد ابطال گارانتی موبایل

۱- خرابی ناشی از نفوذ آب: به یاد داشته باشید که نفوذ آب به داخل گوشی موبایل تحت هیچ شرایطی شامل گارانتی نمی‌شود، حتی اگر گوشی موبایل ضدآب داشته باشید! برای مثال، اگر یکساعت پیش گوشی S10 سامسونگ را خریداری کرده باشید و این گوشی در آب سقوط کرده باشید، قادر به استفاده از خدمات پس از فروش رایگان نخواهید بود.

۲- خرابی ناشی از ضربه و سهل‌انگاری کاربر: تصور کنید در حال پایین آمدن از پله‌های منزلتان هستنید و همزمان دارید از موبایل استفاده می‌کنید که ناگهان گوشی از دستتان سر می‌خورد و از سمت ال سی دی روی زمین می‌افتد؛ خبر بد اینجاست که اگر بهترین گارانتی برای گوشی سامسونگ را تهیه کرده باشید، به دلیل سهل‌انگاری شما این مورد شامل خدمات گارانتی نخواهد شد.

۳- تعمیر گوشی توسط تعمیرکاران غیر مستقر در مرکز گارانتی باعث لغو شدن شرایط گارانتی است.

۴- رنگ و رو رفتگی گوشی، سایش و فرو رفتگی که به مرور زمان بر اثر استهلاک به وجود می‌آید شامل گارانتی نمی شود.

۵- تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه (IMEI)، گوشی را از خدمات گارانتی محروم می‌کند.

۶- نصب نرم‌افزارهای غیر اورجینال راه‌انداز سیستم، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root که موجب اختلال در کار گوشی می‌شوند، آن را از دریافت سرویس‌های گارانتی خارج می‌کنند.

۷- دزدیده شدن گوشی یکی از مواردی است که شامل گارانتی گوشی نیست. شرکتهای ضمانت موبایل هیچ مسئولیتی در قبال دزدیده شدن آن برعهده ندارد.

۸- آسیب‌ها و صدمات خارجی: تعمیر آسیب و صدمه وارد بر گوشی حتی در صورتی که کاربر درآن دخیل نباشد، شامل گارانتی نمی‌شود. فرض کنید گوشی شما داخل کیفتان است. اگر به دلیل برخورد کلید یا سوییچ ماشینتان، صفحه نمایش گوشی دچار آسیب و خط و خش شد، تعمیر این مورد شامل گارانتی نیست.

۹- وسایل جانبی: متعلقات گوشی همراه شما مانند شارژر، هندزفری، کارت حافظه، کابل، باتری و قلم شامل گارانتی نمی‌شوند.

۱۰- خرابی تلفن همراه به دلیل استفاده از لوازم جانبی و باتری غیراصل، آن را از دریافت خدمات پس از فروش محروم می‌سازد.

بهترین گارانتی برای گوشی سامسونگ

موارد شامل گارانتی

به شما اطمینان می‌دهیم که خرید هر دستگاهی (فارغ از نوع،‌ برند و…) با گارانتی معتبر بهتر و در درازمدت،‌ به‌صرفه‌تر است. در ادامه، به بعضی مشکلات اساسی که ارائه‌دهندگان خدمات پس از فروش بدون دریافت هزینه برای گوشی‌های دارای گارانتی حلشان می‌کنند اشاره خواهیم داشت.

۱- بعضی از مشکلات مثل خاموش شدن و روشن شدن ناگهانی گوشی که به کاربر مرتبط نمی شود شامل گارانتی هستند ودر صورت بروز آن‌ها می‌توانید از خدمات تعمیر رایگان استفاده نمایید.

۲- اگر میزان پیکسل‌های سوخته صفحه نمایش گوشی به تعدادی که شرکت گارانتی مشخص کرده است (مثلا سه پیکسل) برسد شما می‌توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

۳- اگر گوشی از ابتدای راه‌اندازی، دارای ایراد سخت افزاری ناشی از تولید باشد و مشتری ظرف 7 روز از تاریخ فاکتور و یا فعالسازی، دستگاه را به مرکز خدمات ارائه نماید مشروط به تایید کارشناس فنی و طبق سایر ضوابط گارانتی، دستگاه وی تعویض خواهد شد.

خرید گوشی بدون گارانتی چه پیامدهایی را به دنبال دارد؟

بهترین گارانتی برای گوشی سامسونگ

۱- نداشتن امکان تعمیر باکیفیت در صورت بروز مشکلات احتمالی و همچنین دسترسی نداشتن به قطعات اصلی

۲- تعرفه تعمیر گوشی به صورت آزاد بالاتر از تعمیرات رایگان گوشی با گارانتی است.

۳- نداشتن اطمینان از اصل بودن قطعات و لوازم داخل جعبه

۴- امکان بروزمشکلات بسیار زیاد به‌ دلیل رعایت نشدن استانداردهای مونتاژ

بهترین گارانتی گوشی سامسونگ کدام است؟

بهترین گارانتی برای گوشی سامسونگ

به نظر شما کیفیت سرویس‌دهی شرکت‌هایی که گارانتی گوشی موبایل ارائه می‌کنند چگونه است؟
خیلی از شرکت‌های گارانتی‌کننده موبایل به بهانه‌‌های مختلف از ارائه خدمات و سرویس‌دهی به مشتری و تعمیر گوشی مشتری سر باز می‌زنند و هیچ موردی را جزو موارد مشمول گارانتی تلقی نمی‌کنند و به بهانه نبود موارد در شرایط گارانتی، هزینه‌های گزافی به مشتری اعلام می‌کنند؛ در پایان این مقاله قصد داریم با معرفی یک شرکت معتبر و متعهد، بهترین ارائه‌دهنده گارانتی گوشی سامسونگ را به شما معرفی کنیم تا با خیالی آسوده خریدی آسان و بدون دردسر، با خدمات پس از فروش مطمئن را تجربه کنید.

شرکت کاریان همراه، یکی از ده شرکت برتر واردکننده تلفن همراه است که با واردات قانونی و ارائه گارانتی ، از بهترین شرکت های وارد کننده و توزیع کننده گوشی های موبایل در ایران بشمار می‌رود. از مزایای مهم استفاده از خدمات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- امکان خرید عمده گوشی؛ به صورت آنلاین و پخش موبایل به سراسر کشور مخصوص پخش کنندگان و فروشندگان موبایل.

2- گارانتی اصلی کمپانی توسط لیماسرویس

3- امکان رجیستری گوشی و انتقال مالکیت آسان در لحظه

4- ضمانت اصالت کالا

شرکت ما با همکاری با شرکت های گارانتی (18 ماهه) بر روی محصولاتش و همچنین ارائه خدمات پس از فروش سریع و باکیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کرده و در بین همکاران خود در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، متمایز باشد. با فروشگاه موبایل جردن کاریان همراه، یک خرید امن، مستقیم و بدون واسطه را تجربه کنید.


چگونه از صفحه نمایش موبایل محافظت کنیم؟


‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا

خرید از فروشگاه کاریان همراه

 

گوشی ها و لوازم جانبی اصلی سامسونگ همراه با مدل های زنده برای بررسی 

خرید حضوری و تلفنی از فروشگاه کاریان 

تلفن : 02122500000

آدرس : جردن، بلوار آرش غربی، پلاک33

شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر

پنجشنبه ها  ساعت 9 الی 2 بعد از ظهر

برای مسیریابی به فروشگاه کلیک کنید